o this msch niet een film van deze zomer, maar ik heb laatst een film gezien die hete ''the man from earth'' dat gaat over een kerel die all zo'n 14,000 jaar op deze planeet loopt, en die gaat dat aan z'n vrienden vertellen, heel goed acteer werk, je word gewoon in die film gezogen (en dat heb ik niet vaak)
echt een goede film,
dus ff kijken of je hem kan vinden in de videotheek anders moet je hem downloaden (nu mag het nog)
Ik heb The Man fron Earth gezien, ik vond het geweldig! Het zal niets ieders soort film zijn maar wie houdt van een subtiele film met goede dialogen moet deze zeker kijken!
Webmaster of MysteryDatabase.com - Main focus shifting
Komen nog best veel uit, 2012 bijvoorbeeld, maar dan niet de docu maar de film over allemaal apocalypsische gebeurtenissen, ehm The avatar volgens mij, een marinier die een alien word ofzo? zoiets. en ook niet egt nieuw, maar ik heb laast alle delen gezien van V damn dat was opzich vond ik ook nog wel een super stukje film!
Odin wrote:Ik heb The Man fron Earth gezien, ik vond het geweldig! Het zal niets ieders soort film zijn maar wie houdt van een subtiele film met goede dialogen moet deze zeker kijken!
Ik heb hem net ook gezien!
Was niet iets wat ik verwachte, maar hij was het idd waard om te kijken.
Ik ben zelf wel benieuwd naar "2012" alleen vrees ik dat het meer een visueel spektakel wordt zonder diepgang dan een echte goede film. Ook leuk, maar toch niet "de" film van deze zomer.
Webmaster of MysteryDatabase.com - Main focus shifting